This is who i am

Bjerge´s journalistik

Du får en god ide om hvad Bjerge er for noget

Din virksomhed mangler måske noget marketing, eller at få noget ud på de forskellige medier. Bjerge har en dygtige erhvervsjournalist, som tilbyder at lave en pressemeddelelse, for dig. Peder bjerge er meget fascineret af de mennesker som gør en forskel i hverdagen, det behøves ikke at være en stor forskel, han er fascineret af alle dem der gør en forskel, både nede i supermarkedet for den gamle dame, men også hvis du hjælper diner kollegaer med et eller andet. han kan også skrive en pressemeddelelse for din virksomhed, han har en særlig kampagne som hedder skriv en pressemeddelelse. De fleste firmaer bliver nød til at leje en freelance journalist til at skrive sine pressemeddelelser.

Bjerge tilbyde også at skrive artikler, han har meget stor erfaring inden for faget. Han skriver for kendte aviser og kendte ugeblade.

Bjerge går meget op i at svære, abstrakte og kompliceret emner, bliver lettere for læseren at forstå, man skal bare læse bogen IT boblen.

Bjerge har også specialiseret sig inden for storytelling. Han bruger sloganet, at fortælle er at leve. Han mener også at den rigtige historie er penge værd, han mener det er vigtigt at man ikke laver om på historien, det kan have fatale følger hvis, personen historien handler om ikke er sand. Man kan blive nedtrykt over at alle folk, tror man har gjort noget, som man ikke har gjort.

Bjerge laver også pr og kommunikation. Han bruger eksemplet skype, de havde et reklamebudget på 0 kroner. Opfinderne af skype, brugte deres egen personlige historie, til at promovere virksomheden. En god måde at få sit produkt, udbredt til så mange som muligt. Det er vigtigt at man fortæller den rigtige historie til resten af verdenen, fordi det er svært at holde fast i de gode medarbejdere, men hvis de først hører at firmaet har løjet, er der stor chance for at de vil søge nye steder hen.